A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Ворожбянської міської ради

Структура та органи управління закладу освіти

C:UsersUserDesktopСтруктура.png

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції УкраїниЗакону «Про освіту»«Про позашкільну освіту». Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.

1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.

2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

- засновник – Ворожбянська міська рада. Уповноважений орган управління - Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Ворожбянської міської ради.

- директор  закладу позашкільної  освіти – Дегтяр  Юлія  Вячеславівна;

- колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

- інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.

Закономірності в управлінні центром - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності центру особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети центру; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.

До основних принципів належать:

- принцип прогностичності внутрішкільного управління;

- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;

- демократизації і гуманізації управління;

- раціонального поєднання централізації і децентралізації;

- єдності єдиноначальства і колегіальності;

- гласності, відкритості управління;

- об'єктивності та інформаційної достатності;

- плановості, перспективності;

- компетентності;

- оптимізації

- системності в управлінні.

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

· органи колегіального управління центром(педагогічна рада, нарада при директорі, його заступнику);

· адміністрація школи (директор, його заступник);

· органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет).

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ:

Управління сучасною центром позашкільної освіти є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації центру, до якої належать директор та заступник.

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:

З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (учнівське самоврядування, (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет центру , групи , повноваження яких визначає статут центру. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

 

Вхід для адміністратора